anonymous user

Term to add to anonymous user rol

Zubi Zahar Herri Ikastolak, maiatzaren 15ean Ikastolen Elkarteak antolatutako DBHko praktika onen bigarren jardunaldian parte hartu zuen.

Mahi Ingurua Eskalada

Eskalada inguruko mahai-inguruarekin hasiera eman diogu XIV.kirol asteari. Ekitaldia A.M.T-ren eskutik izan da eta ikasleak interes handiarekin parte hartu dute.

Lekittotik HARATZAGO, EH osora heldu da gure hezkuntza sistemaren zutabe diren eta izango diren aldarriak: etengabe berritzeko gaitasuna,ausardia,konpromisoa eta lana.Lainotzarrek ez dute ilunduko egindako ekarpena. Zubi Zaharrek diru bilketa egingo du Ibilaldiarentzako.

Antxoa egune

Ipar baltzetan aurrera, mendebaletan aurrera...
Eguraldi txarrari, ilusio eta umore onarekin aurre eginez atera da aurrera Antxoa Eguna.

Mila esker hurbildu eta parte hartu duzuen guztioi!

HH5 Sastarrain

Urtero bezela, Haur Hezkuntzako 5 urtekoak 2 egunerako Sastarrain baserri eskolara joan gara. Primeran pasatu dugu bertako animaliak ezagutuz, zaldi gainean ibiliz, bizkotxo eta erroskila goxoak eginez. Zenbat bizipen pozgarri!!

HH musika jolasean

DBH 1 eta 2koak, planoak eskuan, Gasteizko bazterrak ezagutzera joan dira.

Orriak

RSS - anonymous user-era harpidetu